Kraj

Gwiazdkowy Vigor informuje o świątecznej ofercie

US Pharmacia prowadzi dla marki Vigor kampanię telewizyjną "Gwiazdka", która informuje o świątecznej ofercie. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości świątecznych...

US Pharmacia prowadzi dla marki Vigor kampanię telewizyjną “Gwiazdka”, która informuje o świątecznej ofercie. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości świątecznych opakowań Vigor Complete i Vigor Gold. Spoty mają zainspirować konsumentów do podarowania najbliższym Vigoru i tym samym wyrażenia troski o ich zdrowie.

Kampania o zasięgu ogólnopolskim rozpoczęła się 7 grudnia i potrwa do świąt. Obejmuje stacje: TVN, TVP, At Media, Discovery, TVN Siedem, 4fun.TV. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Za kreację odpowiada agencja reklamowa S4, która przygotowała koncepcję kreatywną spotów 15- i 8-sekundowych, a także była odpowiedzialna za ich realizację. (AMS)