M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lavazza oskarża Nespresso o skopiowanie pomysłu na kampanię "w niebiosach"

Serwis Dzienny | 18 grudnia 2009, 06:45

Marka Lavazza oskarża Nespresso o skopiowanie pomysłu na kampanię. Chodzi o najnowszy spot z George'em Clooneyem przygotowany przez agencję McCann....

Marka Lavazza oskarża Nespresso o skopiowanie pomysłu na kampanię. Chodzi o najnowszy spot z George'em Clooneyem przygotowany przez agencję McCann. W filmie gwiazdor po tragicznym wypadku przed salonem Nespresso trafia do nieba, gdzie w roli Boga występuje John Malkovich. Według przedstawicieli brandu Lavazza koncept ten jest bardzo podobny do jego kampanii "Paradise", w której scenografią są białe obłoki, a św. Piotr pije kawę. Kampania ta była emitowana przez 15 lat i miała 60 egzekucji. Autorem kreacji była nadal pracująca z Lavazzą agencja Armando Testa.

Lavazza zgłosiła sprawę do Instituto dell'Autodisciplina Publictaria - ciała samoregulującego rynek reklamy we Włoszech. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,