M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sklepy i internet głównymi kanałami komunikacji LPP w 2010 r.

Serwis Dzienny | 21 grudnia 2009, 06:45

Firma odzieżowa LPP w przyszłym roku skupi się na wsparciu marek Reserved, Cropp i House (ma jeszcze w portfolio Mohito...

Firma odzieżowa LPP w przyszłym roku skupi się na wsparciu marek Reserved, Cropp i House (ma jeszcze w portfolio Mohito i Esotiq).

- Reserved z racji swojego rozmiaru zarówno pod względem sprzedaży, jak i wielkości kolekcji pozostaje marką flagową, której poświęcamy najwięcej energii i największą część budżetu marketingowego - mówi Monika Kapłan-Gerc, dyrektor marketingu LPP.

Priorytetowymi kanałami komunikacji marketingowej w przyszłorocznej strategii będą sklepy i internet. Jak mówi Kapłan-Gerc, sklep jest najważniejszy, ponieważ jest miejscem kontaktu z konsumentem, doskonałym medium i punktem, w którym podejmowane są decyzje zakupowe. Jej zdaniem internet jest z kolei efektywnym sposobem dotarcia do konsumenta, jest mierzalny i rosnący. - To co wydaje się kluczowe w internecie, to możliwość przekazywania bogatszych treści konsumentowi, wybiegających poza ramy płaskiego billboardu - mówi Kapłan-Gerc. Nie zdradza jednak wysokości wydatków na wsparcie reklamowe w przyszłym roku. Zapewnia jednak, że jest on znacznie większy od tego w bieżącym roku, i to dla każdej z marek.

W I kwartale 2010 r. LPP uruchomi strony internetowe dla każdej z marek. Każdy brand będzie mieć oddzielne sesje wizerunkowe, uruchomiony zostanie sklep internetowy marki Cropp.

Obecnie LPP wspólnie z agencją Koledzy Strategia i Kreacja przygotowuje identyfikację wizualną logo marki Chillin - marki damskiej kolekcji sprzedawanej w sieci sklepów Cropp. Plany dotyczące marek House i Reserved są aktualnie opracowywane.

W przyszłym roku LPP zamierza uruchomić ok. 100 nowych salonów sprzedaży, z czego jedną trzecią poza Polską. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,