M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Robert Makłowicz bohaterem reklam nowej Cisowianki

Serwis Dzienny | 21 grudnia 2009, 06:45

Robert Makłowicz, popularny krytyk kulinarny i podróżnik, występuje w telewizyjnej kampanii reklamowej wody mineralnej Cisowianka Perlage, najnowszego produktu w portfolio...

Robert Makłowicz, popularny krytyk kulinarny i podróżnik, występuje w telewizyjnej kampanii reklamowej wody mineralnej Cisowianka Perlage, najnowszego produktu w portfolio spółki Nałęczów-Zdrój. Kampania pod hasłem "Cisowianka Perlage - nasz sekret" rozpoczęła się 19 grudnia br.

Jak informuje producent, Cisowianka Perlage to pierwsza polska woda, której bąbelki dzięki zastosowaniu metody nasycania dwutlenkiem węgla perlage przypominają te w winach musujących i szampanach. Metoda ta jest stosowana tylko w niektórych światowych produktach, np. w wodach mineralnych klasy premium. Ponadto nowa Cisowianka zawiera naturalny dwutlenek węgla - pochodzący ze źródła, a nie wytworzony przez człowieka. Woda jest dostępna w nowej butelce o pojemności 0,7 litra wykonanej z materiału łączącego zalety plastiku i estetykę szkła.

Spoty reklamowe będą emitowane przez kilka miesięcy m.in. w: TVP, TVP Info, Polsacie i kanałach tematycznych Grupy Polsat, TVN, TVN24 i TVN Style. Za kreację i zakup mediów odpowiada marketer. Menedżerem projektu jest marketing manager Cisowianki Edyta Bilska. Autorem montażu jest dom postprodukcyjny The Chimney Pot. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,