Kraj

Stanisław Tomczak szefem strategii w agencji Minima

Stanisław Tomczak został dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Minima. Tomczak ma 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował na stanowiskach senior strategy...

Stanisław Tomczak został dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Minima. Tomczak ma 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował na stanowiskach senior strategy managera i strategic plannera w agencjach: GPD, Tequila/Polska oraz Peppermint. Odpowiadał za strategię projektów realizowanych dla takich marek, jak: BZ WBK, BP, Wild Bean Cafe, Desperados, Skoda. Pracował też jako badacz rynkowy w Instytucie Badania Opinii i Rynku “Pentor”. Jest również pomysłodawcą, współzałożycielem i członkiem zarządu Poznańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości INCENTRO Business Park.

Agencja Minima działa od 2006 r., pracowała dla takich klientów, jak: Kompania Piwowarska, Vox Industrie, Prestige, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Solaris, Canappka, LamaGold, Edica. (MB)