Kraj

Swiift zrealizował dla Procter & Gamble i Carrefoura akcję "Mikołaj"

Agencja marketing services Swiift zrealizowała akcję "Mikołaj", w której główną nagrodą były wizyty Świętych Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie...

Agencja marketing services Swiift zrealizowała akcję “Mikołaj”, w której główną nagrodą były wizyty Świętych Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie ich prezentami. Akcja “Mikołaj” prowadzona jest w ramach akcji “Podaruj dzieciom słońce” i platformy Rodzinna Kraina. Jest kontynuacją i podsumowaniem rocznego programu skierowanego do matek i rodzin realizowanego w sieci hipermarketów Carrefour przez Procter & Gamble. 

Inicjatywa została tak przygotowana, aby połączyć akcję “Podaruj dzieciom słońce” z benefitami dla rodzin robiących zakupy. Swiift odpowiada za: koncept, kreację, mechanizm i organizację konkursu SMS, w którym do wygrania była wizyta Świętego Mikołaja z workiem pełnym prezentów dla całej rodziny, a przede wszystkim dzieci.

W akcji wzięły udział wiodące marki Procter & Gamble: Vizir, Lenor, Ariel, Bonux, Pampers, Fairy, Pantene, Head & Shoulders, Gillette, Always, Naturella, Blend-a-med. Swiift w ramach kreacji odpowiadał za przygotowanie komunikacji wewnątrz sklepu, m.in. na: narożnikach paletowych, owijkach i ulotkach. (AMS)