Kraj

Trójka wprowadza podwyżkę techniczną

Polskie Radio podniesie ceny reklam w Trójce, zrównując jej cennik z cennikiem pakietu EuroTrójka. Oznacza to podwyżkę ceny w dni...

Polskie Radio podniesie ceny reklam w Trójce, zrównując jej cennik z cennikiem pakietu EuroTrójka. Oznacza to podwyżkę ceny w dni robocze średnio o 14 proc., natomiast w weekendy średnio o 20 proc.

Według nadawcy zmiana jest podwyżką techniczną, wprowadzoną, by zaktywizować sprzedaż czasu antenowego Trójki w pakiecie. Zakup emisji reklam jednocześnie w Trójce i Radiu Euro gwarantuje dodatkowy rabat specjalny 10 proc. Według szacunków Polskiego Radia, uwzględniając ten rabat, średnia cena reklamy w dwóch ogólnopolskich stacjach jest wyższa tylko o 2,9 proc. w dni robocze (pasmo w godz. 6-20) od ceny w samej Trójce przed podwyżką. (JN)