M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BAHLSEN SWEET KONSOLIDUJE BUDŻET STRATEGICZNO-KREATYWNY

Serwis Dzienny | 22 czerwca 2001, 00:00

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex podpisała nową umowę na obsługę budżetu reklamowego producenta ciastek i słodyczy Bahlsen Sweet. JWT będzie...

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex podpisała nową umowę na obsługę budżetu reklamowego producenta ciastek i słodyczy Bahlsen Sweet. JWT będzie odpowiedzialna za działania reklamowe z zakresu ATL oraz opracowanie strategii i strony kreatywnej reklam nowych produktów. Informacje o szczegółach poszerzania portfolio produktów Bahlsen Sweet nie zostały ujawnione. Agencji powierzono także obsługę wszystkich dotychczas posiadanych marek, m.in. Leibniz, Hit i Lajkonik. W portfolio Bahlsen Sweet znajdują się ponadto takie brandy jak Hobbis, Hannover Waffelen i Ariba, których sprzedaż na razie nie była wspierana reklamowo. Nie jest jednak wykluczone, że w tym roku takie działania zostaną podjęte. Kontrakt podpisano na dwa lata. JWT współpracuje z Bahlsen Sweet od 1999 r. Przed podpisaniem nowego kontraktu zajmowała się budowaniem wizerunku marki Leibniz (Maślane i Choco). Marka Hit była do tej pory obsługiwana przez agencję reklamową Leo Burnett Warszawa, zaś brand Lajkonik nie był wspierany reklamowo. Planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich marek Bahlsen Sweet zajmuje się dom mediowy MediaCom. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,