M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SMB NIE CHCE ŚMIECIĆ NA KLATKACH SCHODOWYCH

Serwis Dzienny | 22 czerwca 2001, 00:00

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego uzupełniło swój Kodeks Etyczny o przepis regulujący zasady dystrybucji masowej. Nowe przepisy wprowadzone do kodeksu 20 czerwca...

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego uzupełniło swój Kodeks Etyczny o przepis regulujący zasady dystrybucji masowej. Nowe przepisy wprowadzone do kodeksu 20 czerwca br. mają m.in. zapobiec zaśmiecaniu klatek schodowych ulotkami i respektować sprzeciw lokatorów niewyrażających zgody na kolportaż materiałów reklamowych na ich terenie. "Inicjatywa wypłynęła od firm będących członkami SMB i związana jest z negatywnymi opiniami w prasie i na rynku na temat dystrybucji masowej, która może niekiedy przybierać formy uciążliwe dla odbiorców materiałów reklamowych" - mówi Monika Zarzycka, dyrektor generalny SMB. Karą za nieprzestrzeganie przepisów Kodeksu może być upomnienie firmy, a w przypadku notorycznego łamania zasad wykluczenie ze Stowarzyszenia. Kodeks Etyczny SMB został wprowadzony w 1996 r. "Przepisy Kodeksu mają wpływ na sytuację na rynku, ponieważ wprowadzają standardy, do których dostosowują się niekiedy nawet firmy niebędące członkami SMB" - mówi Zarzycka. Spośród 76 firm należących do SMB dystybucją masową zajmują się trzy: ABC Direct Contact, Polskie Centrum Marketingowe oraz Poczta Polska. Także we władzach stowarzyszenia zaszły zmiany. Nowym członkiem zarządu SMB i szefem grupy roboczej Internet i Nowe Media został Bartłomiej Wyszyński, dyrektor kreatywny w 3dart.com, zastępując na tym stanowisku Annę Ziółkowską, odpowiedzialną w firmie Polkomtel za telemarketing i przesyłkę bezpośrednią. Ziółkowska zrezygnowała z tej funkcji z powodów osobistych. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,