Kraj

Digital One poszerza kompetencje o wsparcie e-commerce

Agencja Digital One wprowadziła do oferty usługę wsparcia sprzedaży w sklepach internetowych. Pierwszą z oferowanych usług jest pozycjonowanie produktów w...

Agencja Digital One wprowadziła do oferty usługę wsparcia sprzedaży w sklepach internetowych. Pierwszą z oferowanych usług jest pozycjonowanie produktów w sklepach. Klientem, który już skorzystał z możliwości umieszczenia swoich produktów w pierwszych liniach wybranych kategorii, jest firma Storck.

Usługa polega na pozycjonowaniu produktów w takich marketach internetowych, jak: Alma24.pl, E-piotripawel.pl, A.pl i Frisco.pl, ale agencja pracuje nad rozbudową oferty o nowe e-sklepy i usługi wpływające na wyniki sprzedaży. Zamówienia są realizowane kompleksowo we wszystkich czterech sklepach, w których produkty obsługiwanej marki są pozycjonowane na szczycie danej kategorii, a po dodaniu tagów można je również pozycjonować w wynikach wyszukiwania. Ponadto usługa obejmuje kontrolę nad przebiegiem akcji, finalny raport ze sprzedaży, a także możliwość wsparcia akcji poprzez specjalne działania promocyjne.

– Korzyścią dla marketerów jest to, że kompleksowo pozycjonujemy produkty w e-sklepach, oszczędzając czas na indywidualne negocjacje, nadzór i przygotowania. Sklepy, z którymi współpracujemy, obsługują większość sprzedaży w kategorii e-retail, co gwarantuje skuteczne dotarcie i szeroki zasięg – mówi Marcin Ryske, senior account manager w Digital One. (TWI)