Kraj

PMPG będzie sprzedawać reklamy w MySpace

Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) poszerzyła zakres współpracy z Fox International Channels o zarządzanie działaniami marketingowymi i sprzedaż reklam na...

Platforma Mediowa “Point Group” (PMPG) poszerzyła zakres współpracy z Fox International Channels o zarządzanie działaniami marketingowymi i sprzedaż reklam na terenie Polski w serwisie MySpace. Jak informuje spółka, umowa przyznaje jej wyłączność na sprzedaż.

– Dzięki umowie z Fox International Channels Poland zyskujemy dostęp do najnowszych rozwiązań i narzędzi z zakresu reklamy online. Są to narzędzia i rozwiązania już przetestowane w kampaniach największych światowych firm i pozwolą nam zbudować unikatowe na polskim rynku portfolio usług z zakresu komunikacji marketingowej online – stwierdził Michał M. Lisiecki, prezes PMPG.

Przypomnijmy, że niedawno spółka ta informowała, iż rozmawia nt. współpracy w zakresie sprzedaży reklam w serwisie społecznościowym Facebook. Ostatecznie jednak reklamy dla Facebooka w Polsce sprzedaje ARBOinteractive.

Dodajmy również, że PMPG jesienią ub.r. (patrz DS “MMP” z 9 listopada ub.r.) podpisała umowę z Fox International Channels. Jej celem było stworzenie spółki typu joint venture mającej prawa do wykorzystywania nazwy Fox Networks i oferującej usługi reklamowe w internecie. Z kolei MySpace w marcu ub.r. po raptem kilku miesiącach funkcjonowania zamknął swoje polskie biuro (patrz DS “MMP” z 31 marca ub.r.). (TWI)