M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"VITA TOUR" - AKCJA PROFILAKTYKI ZDROWIA MAGAZYNU "VITA"

Serwis Dzienny | 22 czerwca 2001, 00:00

Miesięcznik o zdrowiu "Vita" Edipresse Polska zorganizował szeroko zakrojoną akcję profilaktyki zdrowia o nazwie "Vita Tour". Jest nagłaśniana w kampanii...

Miesięcznik o zdrowiu "Vita" Edipresse Polska zorganizował szeroko zakrojoną akcję profilaktyki zdrowia o nazwie "Vita Tour". Jest nagłaśniana w kampanii obejmującej inne tytuły wydawnictwa, TVP1, TVP2, TVN, Polsat, reklamę zewnętrzną - 400 plakatów Adpolu - oraz media lokalne, w tym wydania "Gazety Wyborczej" oraz wiele rozgłośni radiowych i stacji telewizyjnych. Koszt kampanii wyniósł 650 tys. zł. Celem wydawniczym akcji jest poszerzenie znajomości marki "Vita". Akcja "Vita Tour" przebiega dwuetapowo, w czerwcu i we wrześniu br. Podczas jej trwania ambulans "Vity" odwiedzi w sumie 22 miasta w kraju, w czerwcu - 11 miast w Polsce środkowo-północnej, a we wrześniu - 11 miast w Polsce południowej. W ambulansie wyposażonym w najwyższej klasy sprzęt medyczny każdy może bezpłatnie przejść jedno z badań, w tym np. mammografię czy dentysometrię - badanie gęstości kości. Aby usprawnić organizację "Vita Tour", działa darmowa infolinia, poprzez którą można zapisywać się na niektóre z badań. "Vita Tour" ma wielu sponsorów i patronów. Magazyn "Vita" przygotowywał się do tej akcji od drugiej połowy ubiegłego roku. Wybrał charakter akcji najbliższy swojej formule, a więc propagowaniu profilaktyki. "Vita" ukazuje się od 1998 r. W ub.r. jej średni nakład wynosił ponad 210 tys. egzemplarzy, a średnie rozpowszechnianie płatne - ponad 162 tys. W pierwszym kwartale br. średni nakład sięgnął ponad 226 tys. egzemplarzy, a średnia sprzedaż - ponad 168 tys. (ZKDP). (KP)

Czytaj więcej na temat: ,