Kraj

CISZEWSKI PR POWIĘKSZA PORTFOLIO SWOICH KLIENTÓW

Agencja Ciszewski PR podpisała umowę na obsługę budżetu public relations amerykańskiej firmy Maxtor produkującej oprogramowanie komputerowe (twarde dyski i tzw....

Agencja Ciszewski PR podpisała umowę na obsługę budżetu public relations amerykańskiej firmy Maxtor produkującej oprogramowanie komputerowe (twarde dyski i tzw. pamięć masową). Zadaniem agencji Ciszewski będzie wprowadzenie tej marki na rynek polski, kontakt z dystrybutorami produktów Maxtora (kilku na całą Eupopę) oraz informowanie mediów o nowych produktach tej firmy. Na początku tego roku Maxtor, który jest jednym z pięciu największych na świecie producentów pamięci masowych do komputerów, przejął konkurencyjną dla siebie firmę Qantum obsługiwaną w Polsce od 1998 r. przez Ciszewskiego. Wysokość budżetu PR Maxtora nie została ujawniona. Ponadto agencja Ciszewski PR rozpoczęła w czerwcu br. również współpracę z firmą Beiersdorf-Lechia SA w zakresie obsługi public relations marki Nivea Sun. Na początku lipca br. rozpocznie się program “Bezpieczne lato z Nivea Sun i WOPR-em” wspierany kampanią w prasie ogólnopolskiej i rozgłośniach radiowych. Budżet ten Ciszewski obsługuje wraz z agencją TBWA Warszawa, z którą współpracuje również przy projektach realizowanych dla Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM) oraz firmy Felix (producenta orzeszków ziemnych). Obecnie agencja uczestniczy w trzech przetargach na obsługę PR, których wyniki zostaną ogłoszone w najbliższym czasie. (PR)