M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LIST DO REDAKCJI

Serwis Dzienny | 22 czerwca 2001, 00:00

Wydawca "Gazety Wyborczej" Agora SA przesłał do redakcji wyjaśnienie następującej treści: W reklamie "Gazety Wyborczej" opublikowanej w "Media i Marketing...

Wydawca "Gazety Wyborczej" Agora SA przesłał do redakcji wyjaśnienie następującej treści:

W reklamie "Gazety Wyborczej" opublikowanej w "Media i Marketing Polska" z dnia 14 czerwca 2001 r. popełniliśmy błąd. Prawidłowo sformułowana treść reklamy powinna brzmieć: Czytelnictwo tygodniowe (ZCS) "Gazety Wyborczej" w grupie menedżerów wynosi 65,4 proc., a następnego dziennika jest niższe o 10 proc. Na podstawie danych przekazanych nam przez wydawcę "Rzeczpospolitej" informujemy również, że: Czytelnictwo tygodniowe (ZCS) "Rzeczpospolitej" w grupie dyrektorów i prezesów wynosi 76,6 proc., a ten sam wskaźnik dla "Gazety Wyborczej" jest niższy o 11 proc. Czytelnictwo przeciętnego wydania (CPW) "Rzeczpospolitej" w grupie menedżerów wynosi 44 proc., a "Gazety Wyborczej" 42,7 proc. Przepraszamy czytelników "Media i Marketing Polska" i wydawcę "Rzeczpospolitej".

W imieniu wydawcy "Gazety Wyborczej" Anna Kurek

Czytaj więcej na temat: , , ,