Koncern Philips Electronics przekazał w Stanach Zjednoczonych swój budżet mediowy, którego wysokośćĘszacowana jest 600 mln dol., domowi mediowemu Carat, który...
Koncern Philips Electronics przekazał w Stanach Zjednoczonych swój budżet mediowy, którego wysokośćĘszacowana jest 600 mln dol., domowi mediowemu Carat, który należy do grupy Aegis. O budżet ten walczyły również Initiative Media oraz MediaVest, która zajmuje się zakupem i planowaniem mediów dla Philipsa w Ameryce Łacińskiej. Carat zajmuje się od 1996 r. obsługą budżetu mediowego Philipsa w Europie. W zeszłym roku holenderski producent zaskoczył branżę reklamową, odbierając bez uprzedzenia budżet kreatywny agencji reklamowej Euro RSCG i przekazując go należącej do Omnicom Group agencji DDB Worldwide.
Czytaj więcej na temat: DDB Worldwide, Philips Electronics, Initiative Media, Omnicom Group, MediaVest