Kraj

Herbapol wspiera launch Nervomagu i Senomagu

Startuje pierwsza kampania reklamowa nowych brandów Herbapolu Lublin - Nervomagu i Senomagu. Produkty polecane są na łagodzenie objawów stresu i...

Startuje pierwsza kampania reklamowa nowych brandów Herbapolu Lublin – Nervomagu i Senomagu. Produkty polecane są na łagodzenie objawów stresu i bezsenności i sprzedawane bez recepty tylko w aptekach. Kampanii towarzyszą hasła “Gdy codzienny stres przytłacza – na uspokojenie weź Nervomag!” oraz “Gdy codzienny stres nie daje zasnąć – na spokojny sen weź Senomag!”. Reklamy pojawią się w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz w prasie – kontekstowo, m.in. w pobliżu artykułów dotyczących bezsenności. Wykorzystane zostaną tytuły skierowane do kobiet, czasopisma o charakterze poradnikowym, a także magazyny telewizyjne.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Red8. (JN)