M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G NIE ZAMIERZA STWORZYĆ PORTFOLIO AGENCJI BTL

Serwis Dzienny | 22 czerwca 2001, 00:00

Przedstawiciele koncernu Procter & Gamble zaprzeczają, jakoby firma miała zamiar utworzyć nowe portfolio swoich agencji zajmujących się reklamą z zakresu...

Przedstawiciele koncernu Procter & Gamble zaprzeczają, jakoby firma miała zamiar utworzyć nowe portfolio swoich agencji zajmujących się reklamą z zakresu BTL. Informacja taka pojawiła się w brytyjskim raporcie prasowym, który sugerował, że jest to wynik niskiej jakości tego typu usług reklamowych świadczonych na rzecz koncernu na lokalnych rynkach. P&G współpracuje w przypadku reklamy BTL w poszczególnych krajach z wieloma agencjami reklamowymi. Najczęściej są to Grey Worldwide, Publicis, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett i D'Arcy.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,