Kraj

Ciepło Systemowe będzie reklamowane przez dwa miesiące

Izba Gospodarcza "Ciepłownictwo Polskie" prowadzi kampanię reklamową Ciepła Systemowego. Kampania realizowana będzie w styczniu i lutym na antenie Telewizji Polskiej...

Izba Gospodarcza “Ciepłownictwo Polskie” prowadzi kampanię reklamową Ciepła Systemowego. Kampania realizowana będzie w styczniu i lutym na antenie Telewizji Polskiej (w programach TVP1 i TVP2) w dwóch kilkunastodniowych cyklach.

Na przełomie lutego i marca działania telewizyjne wsparte będą emisjami spotów na antenie Radia Zet, a kampanię zakończy w marcu akcja bannerowa w portalu Onet.pl. Kampania realizowana jest w okresie, w którym zapotrzebowanie na ciepło jest największe. Zarówno spot, jak i strona internetowa mają na celu uświadomienie konsumentom, jaką wygodę i bezpieczeństwo daje Ciepło Systemowe.

Kreację spotów wyreżyserowanych przez Mikołaja Góreckiego przygotowała firma Konceptlab. Wyprodukowało je studio Papaya Films. Media do kampanii zakupiła agencja Espresso.

Ciepło Systemowe to należąca do Izby Gospodarczej “Ciepłownictwo Polskie” marka produktowa skupiająca ponad osiemdziesiąt przedsiębiorstw ciepłowniczych z całego kraju. (AMS)