Przetargi

Mindshare utrzymał budżet Hoop Polska

Hoop Polska, właściciel takich marek, jak: Jupik, Arctic i Hoop Cola, będzie kontynuować w tym roku współpracę z domem mediowym...

Hoop Polska, właściciel takich marek, jak: Jupik, Arctic i Hoop Cola, będzie kontynuować w tym roku współpracę z domem mediowym Mindshare Polska.

Jak mówi Marek Kmiecik, dyr. marketingu Hoop Polska, wyboru dokonano po przeglądzie ofert kilku domów mediowych. Ilu i jakich – tego nie udało nam się ustalić.

Mindshare pracuje dla Hoop od 2008 r. Marketer w ub.r. w okresie od stycznia do listopada wydał na reklamy w mediach ok. 27 mln zł (dane cennikowe Expert Monitora). Firma planuje utrzymanie tegorocznych wydatków marketingowych na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego, o czym pisaliśmy w DS “MMP” z 18 grudnia ub.r. (BG)