M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MEC Interaction przygotował kampanię promującą nowe produkty Amiki

Serwis Dzienny | 22 stycznia 2010, 06:45

MEC Interaction, dział internetowy Mediaedge:cia, przygotował konkurs i kampanię internetową promującą produkty linii Scandium marki Amica. Kluczowym elementem działań jest...

MEC Interaction, dział internetowy Mediaedge:cia, przygotował konkurs i kampanię internetową promującą produkty linii Scandium marki Amica.

Kluczowym elementem działań jest serwis internetowy Skandynawskieinspiracje.pl. Konkurs jest efektem współpracy Amiki z dwoma partnerami z grupy kanałów Canal Plus Cyfrowy - Kuchnia.TV i Domo. Strona konkursowa pokazuje bogactwo kulinarne kuchni skandynawskiej ze stylistyką produktów Amica z nowej linii Scandium, które są inspirowane skandynawskim designem. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,