Hortex Holding SA w tegorocznych działaniach reklamowych w kategorii soków, nektarów i napojów skupi się na wsparciu marki Hortex wraz z jej subbrandami. Najczęściej wykorzystywanym medium będzie dla marketera, podobnie jak w 2009 roku, telewizja.
Obecnie trwa kampania wizerunkowa soków Horteksu. Działania kreują wizerunek marki Hortex jako naturalnej i najwyższej jakości oraz jako eksperta od owoców i warzyw. Kampania promuje 100-proc. soki owocowe i przebiega pod hasłem “Hortex – najczęściej kupowane soki owocowe w Polsce”.
Kampania potrwa kilka tygodni, a jej głównym medium jest telewizja. Spoty reklamowe są emitowane zarówno w głównych stacjach (TVP, TVN, TVN Siedem, Polsat, Polsat 2, TV4), jak i kanałach niszowych i tematycznych (m.in.: TVN Style, TVN24, Discovery Channel, Animal Planet, kanały filmowe).
Za kreację odpowiada agencja Euro RSCG Warsaw, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Mediaedge:cia. Marketer zapowiada, że w tym roku będzie kontynuował współpracę z tymi firmami.
Firma Hortex Holding jest wiceliderem rynku soków, nektarów i napojów z udziałami ilościowymi 15,5 proc. i wartościowymi 16,4 proc. (Hortex Holding za ACNielsen, grudzień 2009 r.). (TWI)