Ruszyła kampania internetowa wspierająca nowy serwis InColours marki farb Dulux (AkzoNobel Decorative Paints). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja interaktywna OS3 Multimedia.
W pierwszym etapie długofalowej współpracy z marką Dulux OS3 stworzyła serwis internetowy inspirowany kolorami oraz różnorodnością, jaką daje ich umiejętne łączenie. Dzięki zdjęciom tagowanym kolorami z palety farb Dulux użytkownik może stworzyć własny zestaw ulubionych barw i zachować je, używając aplikacji Teczka kolorów. Narzędzie to sprawia, że w folderze automatycznie pojawią się wszystkie zdjęcia, na których widoczny jest wskazany przez użytkownika kolor. Ci, którzy chcą bardziej namacalnych efektów, mogą skorzystać z aplikacji Mouse painter i wirtualnie sprawdzić, jak wybrane kolory będą wyglądały na ścianach ich własnego domu.
Projekt ma na celu przybliżenie konsumentom trendów kolorystycznych i przedstawienie opracowania międzynarodowego zespołu ekspertów z dziedziny kolorystyki pod nazwą ColourFutures™, a także umocnienie eksperckiej pozycji marki Dulux.
Serwis wspiera kampania internetowa prowadzona m.in. w portalach: Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Goldenline.pl, Deccoria.pl. Działania potrwają do marca br. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja OS3 Multimedia. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.
Agencja OS3 Multimedia prowadzi także aktywności w obrębie mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter). (AMS)