M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

WPP konsoliduje mediowe aktywa firm badawczych i tworzy Kantar Media

Serwis Dzienny | 27 stycznia 2010, 06:45

Grupa komunikacyjna WPP Group łączy kompetencje związane z badaniami mediów w nowej strukturze o nazwie Kantar Media. Chodzi o kompetencje...

Grupa komunikacyjna WPP Group łączy kompetencje związane z badaniami mediów w nowej strukturze o nazwie Kantar Media. Chodzi o kompetencje i produkty rozproszone do tej pory w różnych sieciach badawczych: TNS, KMR Group i BMBR Media. Nowa firma ma zająć się: dostarczaniem insightów, monitoringiem mediów, ewaluacją działań mediowych i pomiarem widowni poszczególnych mediów. Struktura będzie podzielona na cztery części: Kantar Media Intelligence, Kantar Audience Measurement, TGI Global oraz firmę, która integruje wszystkie te kompetencje, działającą na rynku Stanów Zjednoczonych. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,