M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W kwietniu ruszy kampania Alto, nowego auta mini od Suzuki

Serwis Dzienny | 27 stycznia 2010, 06:45

Suzuki Motor Poland rozpoczyna na polskim rynku sprzedaż modelu Alto. To najmniejsze auto w ofercie Suzuki. Pozycjonowane jest w segmencie...

Suzuki Motor Poland rozpoczyna na polskim rynku sprzedaż modelu Alto. To najmniejsze auto w ofercie Suzuki. Pozycjonowane jest w segmencie A samochodów, czyli tzw. aut mini. Na rynku konkurować będzie m.in. z: Fiatem Panda, Hyundaiem i10, Toyotą Aygo, Peugeotem 107 i Citroenem C1. Suzuki Alto dostępne jest w cenie od 29,9 tys. zł.

Suzuki Motor Poland wprowadzi auto na rynek w dwóch etapach. W pierwszym, w lutym i marcu br., auta będą dostarczane do dilerów. Drugi etap, zaplanowany na połowę kwietnia, przewiduje przeprowadzenie kampanii reklamowej wspierającej debiut nowego modelu. Jej szczegóły na razie nie zostały ujawnione, podobnie jak cel sprzedażowy, jaki importer modelem Alto chce osiągnąć w segmencie A.

Przy ubiegłorocznych kampaniach reklamowych Suzuki Motor Poland współpracowało z agencją Testardo Gram. Domem mediowym marketera jest PanMedia Western. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,