M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Saatchi zmienia sposób pracy kreacji; zatrudnia nowe osoby

Serwis Dzienny | 28 stycznia 2010, 06:45

Grupa reklamowa Saatchi & Saatchi zmienia sposób pracy działu kreacji, tak aby przenikały się różne kompetencje, i silniej wiąże jego...

Grupa reklamowa Saatchi & Saatchi zmienia sposób pracy działu kreacji, tak aby przenikały się różne kompetencje, i silniej wiąże jego pracę ze strategią.

- Zrozumienie strategii poprzez kreację i kreacji poprzez strategię to jedna z dróg. Zacieśnienie współpracy między tymi działami oraz uświadomienie obu stronom, że są na siebie zdane, a ich praca oparta jest na symbiozie i pełnym zrozumieniu procesów, to zadanie, które sobie postawiliśmy - mówi Max Olech, dyrektor kreatywny grupy Saatchi & Saatchi.

W ramach działu kreatywnego tworzone są zespoły (szyte na miarę) w zależności od założeń realizowanego projektu. Wyznaczany jest lider kreatywny projektu w zależności np. od tego, jakie medium jest wiodące w konkretnym briefie.

- Z tak stworzonym zespołem współpracuje strateg z Saatchi & Saatchi Think Tank, co zapewnia nam spójność całego procesu - od etapu analiz do elementów implementacyjnych - mówi Olech.

Pod koniec ubiegłego roku z agencją Saatchi & Saatchi rozstała się Agnieszka Niska, deputy creative director i członek managementu agencji. Jej stanowisko objęła Blanka Lipińska, poprzednio creative director w Saatchi & Saatchi Direct (patrz DS "MMP" z 14 grudnia ub.r.). Zarządzanie kreacją Saatchi & Saatchi Direct przeszło w ręce teamu creative group headów - Luizy Mec i Tomasza Uszyńskiego.

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy do osób już pracujących w kreacji grupy Saatchi & Saatchi dołączyli, tworząc teamy: Aleksandra Artymowska, art director (ostatnio Grey) - będzie w teamie z Natalią Pryzowicz, copywriter, Renata Prandecka, copywriter (wcześniej G7) - pracuje w teamie z Johanem Pasternakiem. W zespole pojawił się też całkowicie nowy team: Michał Desowski, copywriter (wcześniej DDB), i Agnieszka Kamila Kubiak, art director (poprzednio m.in. TBWA Paris, Lowe Paris i StrawberryFrog w Nowym Jorku). Z agencją rozstali się natomiast Bożena Ślaga, art director, oraz Radosław Kotapka, copywriter, którzy dołączyli do zespołu Euro RSCG Warsaw jako nowy team seniorski (patrz DS "MMP" z 18 grudnia ub.r.).

Grupa Saatchi & Saatchi zatrudnia w sumie ponad 140 osób. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,