Kraj

Beko aktywne w TV; zwiększa aktywność w sieci i na billboardach

Najsilniej wykorzystywanym kanałem komunikacji w tegorocznych działaniach marketingowych spółki Beko, producenta sprzętu AGD, będzie telewizja. Maciej Mienik, dyrektor regionalny Beko...

Najsilniej wykorzystywanym kanałem komunikacji w tegorocznych działaniach marketingowych spółki Beko, producenta sprzętu AGD, będzie telewizja. Maciej Mienik, dyrektor regionalny Beko na Polskę, Czechy, Węgry i Słowację, zapowiada jednak zwiększenie aktywności na outdoorze i w internecie.

– Szczególnie internet oferuje bardzo ciekawe rozwiązania komunikacyjne i chcemy z nich skorzystać – uważa Mienik.

Wydatki Beko w tym roku pozostaną jednak na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego. Marketer w 2009 r. wydał na reklamę w telewizji 8,6 mln zł (dane cennikowe AGB Nielsen Media Research).

Jak mówi Mienik, podstawowym celem działań marketingowych będzie dostarczanie konsumentom rzetelnej informacji o produktach, które należą do liderów w kategorii “best buy”, czyli oferują najwięcej w stosunku do ceny. Marketer chce nadal promować logo Beko. Jednym z działań mających temu służyć jest m.in. sponsoring mistrzostw świata w koszykówce. (BG)