Kraj

What i Media Group realizują kampanię Amplico TFI

Towarzystwo inwestycyjne Amplico TFI SA rozpoczęło kampanię reklamową promującą Amplico Subfundusz Akcji Rynków Wschodzących. Celem działań jest zachęcenie potencjalnych inwestorów...

Towarzystwo inwestycyjne Amplico TFI SA rozpoczęło kampanię reklamową promującą Amplico Subfundusz Akcji Rynków Wschodzących. Celem działań jest zachęcenie potencjalnych inwestorów do zakupu jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Amplico TFI.

Kampanii Amplico TFI SA towarzyszy promocja 0 proc. opłaty dystrybucyjnej za zakup jednostek uczestnictwa wybranych funduszy i subfunduszy u wybranych dystrybutorów. Kampania obejmuje: dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opiniotwórcze i internet.

Za opracowanie strategii kampanii, kreację i produkcję reklam odpowiada agencja What, która koordynuje również działania mediowe realizowane przez dom mediowy Media Group.

Firmy zdobyły zlecenie po wygranym przetargu (pisaliśmy o tym w DS “MMP” z 17 listopada br.).

– Wybraliśmy agencje What i Media Group ze względu na ciekawy i w 100 proc. odpowiadający na brief pomysł kreatywny i plan mediowy oraz bardzo dobre doświadczenie we współpracy przy realizowaniu kampanii rebrandingowej, którą również prowadziła agencja What – skomentowała Beata Artemska, dyrektor departamentu sprzedaży i członek zarządu Amplico TFI SA. (TWI)