Kraj

Tenczynek rusza z pierwszą kampanią telewizyjną

Tenczynek, marka przetworów owocowo-warzywnych z portfolio firmy Gardenau, rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową. Kampania ta, będąca działaniem związanym z wprowadzaniem marki...

Tenczynek, marka przetworów owocowo-warzywnych z portfolio firmy Gardenau, rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową. Kampania ta, będąca działaniem związanym z wprowadzaniem marki Tenczynek na rynek ogólnopolski, rozpocznie się 1 lutego i potrwa do połowy marca br. Telewizyjne spoty reklamowe pod hasłem “Niepowtarzalny smak polskiej tradycji” wyemitują: TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVN Style i TVN Meteo, jak również stacje wchodzące w skład pakietu At Media (takie jak Domo oraz Kuchnia TV). Spoty będą miały długość piętnastu i pięciu sekund.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25-45 lat prowadzących gospodarstwa domowe, gotujących i ceniących najwyższą jakość żywności.

Producentem kampanii jest Qlvision Agnieszka Trzeciak, a za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy “Maxus”. Kampania zostanie wsparta działaniami BTL w wybranych punktach sprzedaży. Firma przygotowała kampanię we własnym zakresie. (AMS)