M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Google wybrało Essence do obsługi mediów online w Europie

Serwis Dzienny | 2 lutego 2010, 06:45

Google wybrało Essence do obsługi mediowej w zakresie planowania i zakupu mediów przy paneuropejskiej kampanii przeglądarki Google Chrome. Essence odpowiada...

Google wybrało Essence do obsługi mediowej w zakresie planowania i zakupu mediów przy paneuropejskiej kampanii przeglądarki Google Chrome.

Essence odpowiada za nadzorowanie i realizację kampanii online w ośmiu krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii i we Francji. Kampania obejmować będzie m.in. reklamy displayowe.

W ub.r. Google wybrało agencje Glue London i BBH do obsługi globalnej strategii komunikacyjnej i obsługi reklamowej, a OMD odpowiada za mediową strategię offline. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,