Przetargi

LOT wybrał DDB do obsługi full service

W wyniku dwuetapowego przetargu na agencję reklamową Polskie Linie Lotnicze LOT wybrały agencję DDB. Do przetargu na obsługę full service...

W wyniku dwuetapowego przetargu na agencję reklamową Polskie Linie Lotnicze LOT wybrały agencję DDB. Do przetargu na obsługę full service (ATL, BTL oraz wsparcie strategiczne) zaproszono pięć agencji. Przetarg obejmował opracowanie strategii komunikacji, kreacji oraz działań prosprzedażowych wspierających poszczególne połączenia. W konkursie uczestniczyły: Brain, DDB, IQ Marketing, Just oraz PZL. Pierwsze prezentacje odbyły się na początku grudnia ubiegłego roku. Ostatecznie w przetargu zwyciężyła agencja DDB. Pierwsze efekty współpracy powinny pojawić się już w lutym.

– DDB przedstawiła propozycję najbardziej odpowiadającą potrzebom naszej marki – powiedziała Dorota Haller, dyrektor marketingu PLL LOT.

Dotychczas obsługą reklamową PLL LOT zajmowała się agencja IQ Marketing. (BG)