Zagranica

News Corp. wieści koniec kryzysu; szuka agencji interaktywnej

News Corporation zapowiedziało koniec kryzysu, po tym jak ogłosiło wyniki za ostatni kwartał ub.r. Firma odnotowała w tym czasie 10-proc....

News Corporation zapowiedziało koniec kryzysu, po tym jak ogłosiło wyniki za ostatni kwartał ub.r. Firma odnotowała w tym czasie 10-proc. wzrost przychodów w stosunku do analogicznego okresu ub.r. Zysk netto wyniósł 254 mln dol. Rok wcześniej koncern odnotował 6,4 mld dol. straty, co było jego najsłabszym wynikiem w 30-letniej historii.

Jednocześnie News International, spółka-córka News Corporation, ruszyła z przetargiem na agencję specjalizującą się w marketingu wyszukiwarkowym oraz social mediach. Zwycięska firma zajmie się obsługą internetowych projektów firmy, m.in. SunBingo.co.uk, NotwBingo.co.uk oraz gry Dream Team. Obecnie News International pracuje z WCRS i Mindshare. (“BrandRepublic”)