Zagranica

Toyota tworzy site poświęcony wadom w swoich autach

Toyota uruchomiła specjalny serwis internetowy, w którym klienci mogą znaleźć bieżące informacje na temat wycofania wadliwych pojazdów lub usunięcia usterki...

Toyota uruchomiła specjalny serwis internetowy, w którym klienci mogą znaleźć bieżące informacje na temat wycofania wadliwych pojazdów lub usunięcia usterki pedału gazu. Serwis www.toyota.co.uk/recall zawiera szczegółowe informacje na temat nazw i dat produkcji wadliwych modeli samochodów oraz numery infolinii, gdzie można uzyskać dodatkowe informacje. W serwisie zamieszczono też oświadczenie Toyoty, w którym poinformowano, że dla koncernu najważniejsze jest bezpieczeństwo klientów.

Toyota w Europie zaprzestała w związku z zaistniałą sytuacją jakiejkolwiek aktywności reklamowej. W Stanach Zjednoczonych kampanie są kontynuowane.

Sytuacja z awarią pedału gazu w wybranych modeli Toyoty, obejmująca ok. 2 mln aut, zagraża reputacji marki. W styczniu koncern zanotował 16-proc. spadek sprzedaży w stosunku do stycznia ub.r. Z analiz informacji w internecie wynika, że aż 60 proc. materiałów dotyczących Toyoty miało wydźwięk negatywny. (“BrandRepublic”)