Kraj

Renault w kampanii prezentuje nowe hasło marki

Renault Polska rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową prezentującą nowe hasło marki − "Drive the Change". Spoty będą emitowane w głównych stacjach...

Renault Polska rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową prezentującą nowe hasło marki − “Drive the Change”. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych.

“Drive the Change” to nowe hasło Renault, które odwołuje się do wartości marki i wyraża wolę Renault jako innowacyjnego, a jednocześnie bliskiego ludziom producenta samochodów. Spot promujący nowe hasło zwraca uwagę na konieczność zmiany myślenia i pokazuje nowe podejście do motoryzacji. Jednocześnie podkreśla potrzebę szerszego spojrzenia, globalnej refleksji nad jakością życia i prezentuje kolejny etap rozwoju motoryzacji – samochody elektryczne. W spocie pokazane zostały cztery modele Renault Z.E. (Zero Emisji) – czyli przyszła gama samochodów elektrycznych Renault dostępnych dla każdego. Auta Twizzy Z.E., Fluence Z.E. oraz Kangoo Z.E. pojawią się w sprzedaży w 2011 r., natomiast Zoe Z.E. uzupełni gamę elektrycznych modeli Renault rok później.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD, a adaptację międzynarodowego spotu przygotowała agencja Publicis. Kampania potrwa do 21 lutego br. (BG)