M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

HISZPAŃSKI AIRTEL ZMIENIA NAZWĘ NA VODAFONE

Serwis Dzienny | 28 czerwca 2001, 00:00

Hiszpańska firma telekomunikacyjna Airtel skonsolidowała swój budżet reklamowy w rękach agencji Contrapunto, stowarzyszonej z BBDO Worldwide. Powodem rozpisania przetargu jest...

Hiszpańska firma telekomunikacyjna Airtel skonsolidowała swój budżet reklamowy w rękach agencji Contrapunto, stowarzyszonej z BBDO Worldwide. Powodem rozpisania przetargu jest zmiana nazwy firmy z Airtel na Vodafone, który jest jej większościowym udziałowcem. Dotychczasowy budżet, którego wartośćĘszacowana jest na 35 mln dol., obsługiwany był przez trzy agencje: Publicis Casadevall Pedreno & PRG, El Laboratorio, która jest częścią Interpublic Group of Cos., oraz Equipo Tres, filię TBWA Worldwide.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,