Kraj

Iga Aksamit awansowała na dyrektora marketingu Atlantica

Iga Aksamit awansowała na dyrektora marketingu producenta bielizny Atlantic. Dotychczas pełniła obowiązki kierownika marketingu. Jako dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za...

Iga Aksamit awansowała na dyrektora marketingu producenta bielizny Atlantic. Dotychczas pełniła obowiązki kierownika marketingu. Jako dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za wszystkie obszary komunikacji marketingowej Atlantica, w tym strategiczny dla marki na rok 2010 rebranding. Do najważniejszych zadań Aksamit należeć będzie m.in. wdrożenie nowo przyjętej strategii dla marek portfela Atlantic, przeprowadzenie zmian związanych z premierą nowego logo oraz wprowadzenie w życie nowego konceptu salonu dla marki Atlantic.

Jak informuje producent, Iga Aksamit jest głównym koordynatorem zmian w marce Atlantic. Odpowiedzialna jest m.in. za stworzenie i przyjęcie nowej strategii marketingowej i wynikającego z niej nowego, bardziej kobiecego, a jednocześnie nowoczesnego wizerunku marki Atlantic, a także za przygotowanie rebrandingu i projektu nowego konceptu salonu.

Nowy koncept marki ma zostać wdrożony w tym roku. Atlantica w działaniach strategicznych wspiera agencja Corporate Profiles Consulting, w działaniach rebrandingowych Studio DN, a nowy koncept salonu projektuje Studio1:1.

Iga Aksamit pracuje w Atlanticu od końca 2008 r. Poprzednio była szefową marketingu marek Cropptown i Cropp należących do LPP. Wcześniej przez 6 lat pracowała w europejskiej siedzibie głównej Nike w Holandii. (MB)