M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BRITISH TELECOM WOLI "GLADIATORA" NIŻ "E.T."

Serwis Dzienny | 28 czerwca 2001, 00:00

Koncern telekomunikacyjny British Telecom zrezygnował z wykorzystywania w swoich reklamach korporacyjnych wizerunku kosmity E.T. na rzecz stylistyki innej super produkcji...

Koncern telekomunikacyjny British Telecom zrezygnował z wykorzystywania w swoich reklamach korporacyjnych wizerunku kosmity E.T. na rzecz stylistyki innej super produkcji "Gladiator". Nowy, telewizyjny spot reklamowy British Telecom, który wykorzystuje fragmenty hollywoodzkiego filmu, pojawi się już 28 czerwca br. Autorem reklamy jest jedna z trzech obsługujących British Telecom agencji - St. Luke. Emisja reklam w telewizji zostanie wsparta kampanią prasową i internetową. Budżet kampanii nie został ujawniony.

Czytaj więcej na temat: ,