MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową Playa (P4). W najbliższym czasie przejmie obsługę wartego 246 mln zł (dane cennikowe Expert Monitora) budżetu marketera. W przetargu startowały także: MPG, PHD, U2 Media oraz ZenithOptimedia, który traci ten biznes po dwóch latach współpracy. Przetarg audytowało Media Strategy Warsaw.
Mimo że w konkursie negocjowano także scenariusz zakładający połączenie budżetów Playa i Netii, które skonsolidowały po ostatnim przetargu budżet w ZenithOptimedia, Netia nie podjęła jeszcze decyzji o dalszej obsłudze budżetu mediowego.
– Decyzja nie zapadła. Możliwe są różne rozwiązania – powiedział Michał Dolny, szef marketingu Netii. Jej budżet mediowy wart był w ub.r. 99,3 mln zł (cennikowe dane Expert Monitora).
Decyzja Playa oznacza, że drugi telekom dołącza do portfolio budżetów obsługiwanych przez GroupM. Przypomnijmy, że od ub.r. budżet grupy TP jest obsługiwany przez Mediaedge:cia. (JN, MB, TWI)