Kraj

Play reklamuje darmowe połączenia wewnątrz sieci dla pre-paidowców

P4, operator sieci komórkowej Play, dla użytkowników telefonów na kartę (pre-paid) wprowadza promocję Stan Darmowy w Play, w której za...

P4, operator sieci komórkowej Play, dla użytkowników telefonów na kartę (pre-paid) wprowadza promocję Stan Darmowy w Play, w której za doładowanie konta kwotą minimum 30 zł miesięcznie użytkownicy mogą dzwonić bez limitu do wszystkich użytkowników sieci Play. Formalnie jest to promocja, ale przedstawiciele operatora twierdzą, że ma ona obowiązywać długofalowo (niewykluczone, że będzie to stała oferta).

Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play, pytany, dlaczego tę ofertę operator wprowadza najpierw dla użytkowników telefonów na kartę, chociaż to użytkownicy abonamentowi przynoszą wyższe przychody (ARPU), odpowiada, że dla pre-paidu można to było zrobić najszybciej z uwagi na niską barierę wejścia, poza tym zdecydowała największa baza klientów – dotychczasowych (klienci pre-paid stanowią 60 proc. bazy operatora – ponad 2 mln) i nowych (potencjalnych). Według operatora dzięki tej ofercie w segmencie pre-paid będzie miał największy potencjał na pozyskanie wartościowych, regularnie doładowujących konta większymi kwotami klientów.

Aby wypromować tę ofertę, Play przygotował kampanię reklamową obejmującą niemal wszystkie główne media: telewizję, prasę, radio, internet i działania typu ambient. Jej kreację przygotowała agencja reklamowa Brain. To jej pierwsza tak duża realizacja dla klienta od dłuższego czasu – ostatnie kampanie Playa przygotowywała bowiem druga ze współpracujących z nim agencji – Change Communications. Produkcją spotu zajęło się studio Banana Split, planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy ZenithOptimedia, a kampanią internetową – K2 Internet. (MB)