Kraj

Akcje specjalne w stolicy nagłaśniają wejście marki odzieżowej New Look

Empik Media & Fashion launchuje markę odzieżową New Look. Pierwszy sklep New Look powstał w grudniu we Wrocławiu, oficjalne wprowadzenie...

Empik Media & Fashion launchuje markę odzieżową New Look. Pierwszy sklep New Look powstał w grudniu we Wrocławiu, oficjalne wprowadzenie marki na rynek jest związane jednak z otwarciem flagowego sklepu w warszawskich Złotych Tarasach. Będzie to salon o powierzchni 800 mkw. z pełną ofertą mody damskiej (w tym buty i akcesoria), na razie nie będzie w Polsce kolekcji męskiej i dziecięcej. Właśnie z tego sklepu magazyny modowe i styliści będą mogli wypożyczać odzież do sesji.

Otwarcie sklepu dla konsumentów odbędzie się 12 lutego, wcześniej przewidziane jest otwarcie VIP. Projekt jest wsparty działaniami PR i akcją ambientową. Od kilku tygodni w Złotych Tarasach pojawiają się tzw. walking windows – ruchome witryny, z których wychodzą modelki ubrane w kolekcję New Look.

Także w klubach, na uczelniach i na ulicach Warszawy akcję prowadzą hostessy ubrane w New Look, konsumenci mogą od nich otrzymać kupony zniżkowe na zakupy w sklepie. Dla konsumentów przewidziana jest także akcja “New Look zrobi z Ciebie gwiazdę”. Zwyciężczynie tej akcji mogą skorzystać z porad stylistek magazynu “Glamour” (G+J). Za projekt odpowiedzialna jest agencja 36 PR.

Empik Media & Fashion zapowiada, że rocznie będzie powstawać około trzech sklepów New Look. – Jest to marka, którą można zaklasyfikować jako fast fashion lub street fashion, ale w stosunku do konkurentów ma bardzo londyński charakter – mówi Anna Łącka, dyr. marketingu Ultimate Fashion, spółki zależnej Empik Media & Fashion. (TW)