Kraj

REKLAMY OFFICE XP Z KODEKSEM PRACY

Przygotowana przez agencję reklamową RMG Marcom kampania nowego produktu koncernu Microsoft programu Office XP będzie miała luźną i wakacyjną formę....

Przygotowana przez agencję reklamową RMG Marcom kampania nowego produktu koncernu Microsoft programu Office XP będzie miała luźną i wakacyjną formę. Reklamy ukażą się w sierpniowych i wrześniowych numerach miesięczników, m.in. podróżniczych. Firma Microsoft i agencja reklamowa nie chcą jeszcze podawać tytułów, w jakich ukażą się reklamy. Jak już pisaliśmy w DS “MiMP” 20 czerwca, powierzchnię reklamową zakupił dom mediowy MindShare Polska. “Kreacja nawiązuje do przepisów kodeksu pracy” – mówi Joanna Osiak, account manager w agencji RMG Marcom. Dodaje, że w reklamach przedstawione zostaną np. udogodnienia programu Office XP pozwalające zaoszczędzić czas, poparte przepisami dotyczącymi czasu pracy wziętymi z tego aktu prawnego. W pierwszym etapie ukaże się pięć różnych layoutów reklam. W sierpniu br. na potrzeby kampanii zostaną wykorzystane tytuły prasowe przeznaczone dla masowego odbiorcy, podczas gdy we wrześniu reklamy pojawią się w tytułach biznesowych. Osiak mówi, że na razie firma nie planuje kampanii w dziennikach, telewizji, stacjach radiowych czy na nośnikach reklamy zewnętrznej. Microsoft Office XP jest nową wersją oprogramowania Microsoft Office, które w wersji angielskiej pojawiło się na naszym rynku pod koniec maja br. Sprzedaż wersji polskiej rozpoczęła się miesiąc później. (PU)