Kraj

Aster wspiera ambientem HD w sieci Cinema City

Podczas dwóch kolejnych marcowych weekendów w wybranych kinach Cinema City organizowane będą nietypowe działania z obszaru komunikacji marketingowej. W ramach...

Podczas dwóch kolejnych marcowych weekendów w wybranych kinach Cinema City organizowane będą nietypowe działania z obszaru komunikacji marketingowej. W ramach kampanii promującej telewizję HD w Aster przed seansami filmu “Alicja w Krainie Czarów” w salach kinowych będą odbywały się krótkie animacje na żywo. Oprócz udziału pary animatorów w akcjach wykorzystane zostaną mikroprojektory i efekty specjalne. Wyjaśnienie zagadkowej akcji widzowie znajdą w spocie emitowanym na ekranie. Kampanię w kinach Cinema City koordynuje New Age Media.

– W pewnym momencie na bocznych ścianach sali pojawia się króliczek oraz goniący go jamnik. Gonitwie towarzyszą odgłosy szczekania, pisków królika. Po 20 sekundach znikają 
z sali, aby pojawić się na ekranie – mówi Magdalena Polańska, client service director w NAM.

Dodatkowo do biletów na “Alicję w Krainie Czarów” dodawane będą ulotki informujące 
o telewizji HD dostępnej w sieci Aster. Realizacją projektu zajmuje się agencja El Padre. (AMS)