Kraj

Do Saatchi & Saatchi Digital dołączył duet z PZL

Do zespołu Saatchi & Saatchi Digital dołączył duet kreatywny Michał Pawłowski, copywriter, i Michał Duszczyk, designer, wcześniej związany z agencją...

Do zespołu Saatchi & Saatchi Digital dołączył duet kreatywny Michał Pawłowski, copywriter, i Michał Duszczyk, designer, wcześniej związany z agencją reklamową PZL.

Michał Pawłowski w PZL pracował m.in. dla Tesco, Polkomtela (Plus/Mixplus), PKN Orlen i Alior Banku. Michał Duszczyk projektował strony i kampanie dla Lindta, 3M Polska, Goodyeara, Nespresso i Bonduelle.

– Nowe osoby to solidne wsparcie. Michał Pawłowski jest utalentowanym i doświadczonym copywriterem, a warsztat i gust Michała Duszczyka pogłębią nasze silne designerskie możliwości – skomentował Jakub Kempny, head of creative w Saatchi & Saatchi Digital.

Interaktywna część agencji Saatchi & Saatchi równolegle rozwija zespoły działu kreacji i obsługi klienta (w lutym do agencji dołączyli nowi accounci). Jest to związane z pozyskaniem w ostatnim czasie nowych projektów realizowanych z dotychczasowymi i nowymi klientami. (TWI)