Kraj

INITIATIVE MEDIA WPROWADZA USŁUGI INTERAKTYWNE FASTBRIDGE

FastBridge - firma kompleksowo obsługująca klientów w zakresie mediów interaktywnych i będąca zarazem sieciowym działem domu mediowego Initiative Media -...

FastBridge – firma kompleksowo obsługująca klientów w zakresie mediów interaktywnych i będąca zarazem sieciowym działem domu mediowego Initiative Media – rozpoczęła działalność w Polsce. FastBridge przygotowuje kampanie interaktywne dla takich klientów IM, jak: Roche, Unilever, Bestfoods, Leaf, Johnson & Johnson oraz Red Bull. “Jesteśmy w trakcie rozmów z trzema nowymi klientami, których mógłby obsługiwać nasz nowo powstały w Polsce dział” – powiedziała Beata Winiarska, dyr. marketingu IM. Wprowadzenie FastBridge na rynek polski zostało poprzedzone przygotowaniem biznesplanu. “Opieraliśmy się na prognozach wzrostu penetracji Internetu w populacji polskiej, jak również na estymacjach dynamiki wzrostu wydatków reklamodawców na działania marketingowe w Internecie. Spodziewamy się, że będą coraz większe” – powiedział Marcin Szporka, dyrektor FastBridge w Polsce. Firma przygotowuje właśnie dla Unilevera nowy site www.stronadomowa.pl, który ma być stroną prezentującą walory produktu Domestos. W Europie FastBridge obsługuje ponad 100 klientów, osiagając obroty w wysokości 30 mln dol. W skali sieci są to tacy reklamodawcy jak: Coca-Cola, Unilever, Motorola, Dell, GE Capital Services, Microsoft, Cisco Systems, Columbia Pictures oraz Disney. (MM)