Zagranica

Axel Springer zanotował spadek przychodów w 2009 r.

Axel Springer ogłosił, że w wyniku globalnej recesji przychody firmy w 2009 r. spadły o 4,3 proc., do 2611 mln...

Axel Springer ogłosił, że w wyniku globalnej recesji przychody firmy w 2009 r. spadły o 4,3 proc., do 2611 mln euro, w porównaniu z wynikami za rok 2008. Przychody reklamowe koncernu spadły o 12,1 proc., do 548 mln euro. Wydawca zaznacza jednak, że wyniki reklamowe “Bilda”, głównego tytułu w portfolio, były na poziomie porównywalnym z rokiem 2008. Przychody z biznesów internetowych w 2009 r. wzrosły o 24,1 proc. Obecnie internet stanowi 29,6 proc. przychodów reklamowych wydawnictwa. Axel Springer jest wydawcą ponad 200 tytułów prasowych i ponad 60 projektów internetowych. (“Media & Marketing Europe”)

Tagi