Kraj

Kraft kieruje kampanię Alpen Gold do osób w wieku 25-55 lat

Dziś Kraft Foods Polska rozpoczyna najnowszą odsłonę kampanii reklamowej "Alpen Gold, uśmiechnij się", w której promowana będzie czekolada Alpen Gold...

Dziś Kraft Foods Polska rozpoczyna najnowszą odsłonę kampanii reklamowej “Alpen Gold, uśmiechnij się”, w której promowana będzie czekolada Alpen Gold Nussbeisser. W ramach kampanii w najważniejszych stacjach telewizyjnych emitowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe, do których po dwóch tygodniach dołączą billboardy w największych miastach Polski. Bohaterem kampanii już po raz drugi jest Wesoły Kostek – animowana postać stworzona specjalnie na potrzeby marki.

Celem prowadzonych działań jest pokazanie konsumentom, iż Alpen Gold to czekolada dla całej rodziny, która smakiem wzbudza radość i uśmiech. W najnowszej edycji kampanii, skierowanej przede wszystkim do osób w wieku 25-55 lat, zamieszkujących duże i średnie miasta, promowana jest “czekolada z okienkiem” Alpen Gold Nussbeisser – czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi.

– W nowej kampanii “Alpen Gold, uśmiechnij się” po raz kolejny prezentujemy całą linię produktów skupionych pod marką Alpen Gold, obejmującą zarówno klasyczne tabliczki Alpen Gold, jak i czekolady Alpen Gold Nussbeisser oraz Alpen Gold Bąbolada. Chcemy pokazać, iż w naszym szerokim portfolio każdy odnajdzie swój ulubiony smak, który sprawi mu odrobinę radości i wywoła uśmiech na jego twarzy – powiedział Przemysław Częstochowski, brand manager Alpen Gold w Kraft Foods Polska.

Kluczowym elementem rozpoczynającej się właśnie kampanii Alpen Gold jest spot telewizyjny. W trwającym 30 sekund filmie po raz kolejny pojawia się animowana “twarz marki” – Wesoły Kostek. Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem czy Polsat 2. Kreacja została przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Działania PR nadzoruje agencja Alert Media Communications. (BG)