Kraj

180heartbeats liczy na zwiększenie przychodów w tym roku nawet o połowę

Agencja kreatywna 180heartbeats planuje w tym roku znaczne zwiększenie przychodów i zatrudnienia. Firma dalej będzie rozwijać kompetencje strategiczno-kreatywne dotyczące całościowej...

Agencja kreatywna 180heartbeats planuje w tym roku znaczne zwiększenie przychodów i zatrudnienia. Firma dalej będzie rozwijać kompetencje strategiczno-kreatywne dotyczące całościowej komunikacji marek nie tylko w internecie. – Zamierzamy też uczyć się social mediów, które już teraz są integralną częścią naszych projektów i w których widzimy wielką przyszłość. W tym roku szacujemy wzrost na poziomie 35-50 proc. zarówno pod względem przychodów, jak i zespołu – powiedział Marcin Gaworski, współwłaściciel i dyr. zarządzający 180heartbeats.

W 2009 r. firma osiągnęła 2,85 mln przychodu (w 2008 r. – 2,83 mln zł) i zanotowała 300-proc. zysk (przed opodatkowaniem) w porównaniu z 2008 r. Obecnie agencja zatrudnia 25 osób – w ub.r. zespół powiększył się o ok. 30 proc. Najważniejszymi zmianami było wzmocnienie strategii (strategic planner i architekt informacji), produkcji i działu obsługi klienta.

W 2009 r. agencja rozpoczęła współpracę z takimi klientami, jak: ING, SAP, Netia SA, Asus, Grupa TVN (platforma N), Allegro, Pepsi oraz X-Trade Brokers, utrzymując jednocześnie dotychczasowych klientów (m.in.: Samsung, Knorr, Cin Cin, Nokia, Microsoft).

180heartbeats zaczęła działać w sierpniu 2007 r. Współwłaścicielami firmy są: Marcin Gaworski, Grzegorz Berezowski i Mikołaj Sadowski. (TWI)