Kraj

Ewa Minge i Janusz Józefowicz zaangażowani w oprawę debiutu nowych żeli Palmolive

Koncern kosmetyczny Colgate-Palmolive wprowadził na rynek nowe żele pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit, które intensywnie reklamuje w mediach. Według...

Koncern kosmetyczny Colgate-Palmolive wprowadził na rynek nowe żele pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit, które intensywnie reklamuje w mediach. Według producenta konsumentki pragną czegoś więcej niż tylko mycia ciała – poszukują produktów, które nie tylko będą dbały o ich skórę, ale także zagwarantują przyjemność. Serię Naturals Nutra Fruit tworzą trzy produkty o świeżych egzotycznych zapachach: mandarynki, która ma stymulować i dodawać energii, kiwi, które ma orzeźwiać, oraz granatu, który ma zapewnić rozkosz. Sugerowana cena detaliczna w hipermarketach to 8,49 zł za opakowanie 200 ml.

Nowe żele Palmolive reklamuje w telewizji (m.in.: TVP, Polsat, TVN, TVN Siedem, At Media) oraz tytułach prasy kobiecej (m.in.: “Viva”, “Elle”, “Twój Styl”, “Pani”, “Uroda”). Kreację przygotowała agencja Young & Rubicam France, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia, a za działania PR – agencja Media Metropolis.

Za namową producenta znana projektantka Ewa Minge zaprojektowała kolekcję strojów, które zostaną zaprezentowane podczas pokazu Nutra Fruit Fashion Show “Przyjemność, która uzależnia”. Pokaz w artystycznej oprawie i reżyserii Janusza Józefowicza odbędzie się 30 marca o godz. 19.30 w Sali Ratuszowej Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Marketer zorganizował także konkurs dla konsumentek pt. “Zostań modelką Nutra Fruit”. Wystarczy kupić żel z nowej serii i wysłać odpowiedź na pytanie “Z czym kojarzy Ci się przyjemność?”, dołączając zdjęcie, informacje o wymiarach oraz dane kontaktowe (zgłoszenia do 18 marca br.). Wybrane kandydatki zaproszone zostaną do drugiego etapu, który odbędzie się w teatrze Studio Buffo. Wyłonione zostaną trzy finalistki, które wystąpią jako modelki w pokazie Nutra Fruit Fashion Show. (MB)