M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pepsi w kieszeni

Tomasz Wygnański | 1 kwietnia 2010, 06:00

Marka uruchomiła jedną z pierwszych wśród brandów FMCG stron www dla właścicieli telefonów komórkowych.

Pepsi uruchomiła stronę WWW przeznaczoną dla właścicieli telefonów komórkowych. Ma ona dwie wersje: jedną na smartfony z dużym wyświetlaczem i drugą na standardowe modele aparatów. Jednym z istotnych elementów serwisu są informacje o koncertach Pepsi w Hard Rock Cafe. Kreację przygotowała Digital One.

Pepsi jest prawdopodobnie pierwszym w Polsce brandem FMCG, który ma stały serwis WWW na telefony komórkowe. Strony takie pojawiały się dotychczas, ale głównie jako microsite promocji czy też tzw. landing page w kampanii bannerowej emitowanej na stornach mobilnych.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,