Kraj

Plusssz Active wyśle na Harvard University

Laureat konkursu Plusssz Active otrzyma stypendium na Harvardzie.

Plusssz Active wyśle na Harvard University
Marka Plusssz Active (Polski Lek) ogłasza konkurs, którego laureat otrzyma stypendium na Harvardzie. Działania wspiera szeroko zakrojona kampania marketingowa w radiu, internecie oraz na uczelniach w całej Polsce. Promocja rozpoczyna się 12 kwietnia i potrwa do końca czerwca br. Działania mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy.

Kampania promocyjna Plusssz Active ma zasięg ogólnopolski i jest skierowana do uczniów liceów, studentów uczelni wyższych oraz ich absolwentów. Wszyscy, którzy marzą o darmowych studiach na tej prestiżowej uczelni, muszą zalogować się na stronie internetowej www.plusssz.pl i w dowolny sposób – za pomocą krótkiego opisu, zdjęcia lub filmiku – zaprezentować własny sposób na efektywną i szybką naukę.

Następnie należy kupić cztery opakowania witaminowego preparatu wspomagającego pamięć i koncentrację Plusssz Active i przesłać paragony wraz z nadanym podczas logowania numerem rejestracji. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi na początku lipca. Autor najciekawszej prezentacji na temat “Twój sposób na efektywną naukę” wygra ufundowane przez markę Plusssz Active stypendium oraz kurs języka angielskiego przygotowujący do studiów na Harvardzie.

Szeroko zakrojona kampania promocyjna wykorzystuje działania ATL i BTL. Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w stacjach radiowych o zasięgu ogólnopolskim (m.in.: RMF FM, RMF Maxxx, Radio Eska, Eska Rock, Antyradio, Planeta FM, Radio Roxy FM). Intensywna kampania informacyjna zostanie także przeprowadzona w internecie. Oprócz reklam bannerowych w portalach typu Gadu-Gadu, Facebook, Google oraz Ad Words w wyszukiwarce Google powstanie specjalny fun page w Facebooku. Ponadto na stronie internetowej www.plusssz.pl zostanie utworzona zakładka zawierająca szczegółowe informacje o konkursie, wypowiedzi ekspertów, ciekawostki oraz inne cenne informacje merytoryczne dotyczące Harvard University. Tam też zostanie uruchomiony portal dla internautów zainteresowanych studiami na tej renomowanej uczelni.

W ramach działań BTL na ponad 100 uczelniach wyższych w całej Polsce zostaną umieszczone plakaty oraz odbędzie się dystrybucja ulotek. Będą również przeprowadzone akcje mailingowe do studentów. W największych ośrodkach akademickich w kraju zostaną rozmieszczone air-walle.
W działania zostaną zaangażowane również organizacje studenckie, których przedstawiciele na wykładach przekażą informacje o promocji. Za kreację kampanii odpowiedzialny jest Olgierd Hermanowicz, a za zakup mediów ZenithOptimedia Group. Działania marketingowe wspiera kampania public relations, którą prowadzi agencja Kuźnia PR.