The Lorenz Bahlsen Snack-World startuje z ogólnopolską kampanią marketingową nowych krakersów Wawelskie Smoki z portfolio Lajkonika. Działania obejmować będą media oraz punkty sprzedaży.
Produkt z linii Junior pojawił się na rynku z okazji tegorocznego jubileuszu 100-lecia powstania zakładu produkcyjnego firmy w Skawinie.
Kampania wspierająca sprzedaż Wawelskich Smoków rozpocznie się 5 kwietnia. W ramach działań zostaną przeprowadzone aktywności reklamowe w mediach oraz przygotowane materiały POS i akcje promocyjne w punktach sprzedaży. Całość obchodów związanych z jubileuszem fabryki w Skawinie przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Tequila/Polska. Za działania w mediach związane z obchodami odpowiada agencja Q&A Consulting.
Krakersy Wawelskie Smoki są skierowane głównie do dzieci, dlatego mają łagodny smak i delikatną, kruchą formę w zabawnych kształtach sześciu smoków. Nowość jest dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży.
W zakresie planowania mediów The Lorenz Bahlsen Snack-World pracuje z domem mediowym MediaVest.